Yardıma İhtiyacım Var

VDS


Üyelik Yaşı
1 Ay
Mesajlar
63
Tepki Puanı
17
Ödül
29
Yaş
21
Konum
Antalya
Twitter takipçi kasma konusunda bana bi kaç bilgi verebilir misiniz?
Kit alacak kadar param yok, olsa zaten bunlarla uğraşmam.

Kimse çıkmadı, bi küçük ipucu bile yeterli olurdu.
 
Son düzenleme:

Üyelik Yaşı
4 Ay
Mesajlar
179
Tepki Puanı
299
Ödül
61
Konum
Doğu Türkistan
Basit ve etkilidir;

Kimsede olmayanları paylaş. Kullanıcılar ile etkileşime girmeye çalış. Gerisi zaten gelicek. + olarak değişen twitter algoritmasını çözmeye çalış.

Boşu boşuna kitlere para verme :)
 

VDS


Üyelik Yaşı
1 Ay
Mesajlar
63
Tepki Puanı
17
Ödül
29
Yaş
21
Konum
Antalya
Basit ve etkilidir;

Kimsede olmayanları paylaş. Kullanıcılar ile etkileşime girmeye çalış. Gerisi zaten gelicek. + olarak değişen twitter algoritmasını çözmeye çalış.

Boşu boşuna kitlere para verme :)
Cidden teşekkür ederim, bilgi bilgidir. :)
 

Üyelik Yaşı
5 Ay
Mesajlar
444
Tepki Puanı
231
Ödül
61
Yaş
19
Konum
Ankara
Chrome mağazadan goodtwitter eklentisini indir eski twittera geç ve kodla yorum beğen takipçi kasmak için etkili bir yöntem +18 de özellikle. Kişiyi direk beğenmek geri dönüş getirecektir. (Ama artık 500 600 den sonra beğeni yapılmıyor en son 3 hafta önce felan yapıyordum öyleydi.)
 

VDS


Üyelik Yaşı
1 Ay
Mesajlar
63
Tepki Puanı
17
Ödül
29
Yaş
21
Konum
Antalya
Chrome mağazadan goodtwitter eklentisini indir eski twittera geç ve kodla yorum beğen takipçi kasmak için etkili bir yöntem +18 de özellikle. Kişiyi direk beğenmek geri dönüş getirecektir. (Ama artık 500 600 den sonra beğeni yapılmıyor en son 3 hafta önce felan yapıyordum öyleydi.)
Teşekkür ederim, bundan diğer arkadaşlarda yararlanacaktır.
 

Üyelik Yaşı
5 Ay
Mesajlar
553
Tepki Puanı
156
Ödül
46
Konum
İstanbul
Chrome mağazadan goodtwitter eklentisini indir eski twittera geç ve kodla yorum beğen takipçi kasmak için etkili bir yöntem +18 de özellikle. Kişiyi direk beğenmek geri dönüş getirecektir. (Ama artık 500 600 den sonra beğeni yapılmıyor en son 3 hafta önce felan yapıyordum öyleydi.)
Reis yardim etmek lazim tabi ama 2 ay once taktikleri bilmiyodu kimse deli para kazaniyoduk simdi herkez herkeze bedavaya veriyo kitler satiliyo ekmek kazanamaz olduk lutfen yardim edicem diye ekmeginizden olmayin ahahshahagahaha
 

Üyelik Yaşı
6 Ay
Bakiye
11,83 TL
Mesajlar
191
Tepki Puanı
60
Ödül
41
Chrome mağazadan goodtwitter eklentisini indir eski twittera geç ve kodla yorum beğen takipçi kasmak için etkili bir yöntem +18 de özellikle. Kişiyi direk beğenmek geri dönüş getirecektir. (Ama artık 500 600 den sonra beğeni yapılmıyor en son 3 hafta önce felan yapıyordum öyleydi.)
virgül.net taktikleri %99 gg
 

Üyelik Yaşı
4 Ay
Mesajlar
179
Tepki Puanı
299
Ödül
61
Konum
Doğu Türkistan
Twitter takipçi kasma konusunda bana bi kaç bilgi verebilir misiniz?
Kit alacak kadar param yok, olsa zaten bunlarla uğraşmam.

Kimse çıkmadı, bi küçük ipucu bile yeterli olurdu.
Yaz özele daha satışa çıkarmadığım (aslında net bi kazanç elde etmeden çıkarasım yok) priv taktiği sana ücretsiz vereyim. Daha yeni keşfettiğim bi taktik mutlaka işine yarar.
 
Son düzenleme:

VDS


Üyelik Yaşı
1 Ay
Mesajlar
63
Tepki Puanı
17
Ödül
29
Yaş
21
Konum
Antalya
Yaz özele daha satışa çıkarmadığım (aslında net bi kazanç elde etmeden çıkarasım yok) priv taktiği sana ücretsiz vereyim. Daha yeni keşfettiğim bi taktik mutlaka işine yarar.
Teşekkür ederim, yardımcı olma isteğin beni çok mutlu ediyor.
 
Üst
Bibors Borsa, Döviz ve Kripto para hakkında her şey.